ㄚ蹼阿罵9月10日生日

祝妳生日快樂喔!!!!!!!
祝妳生日快樂喔!!!!!!!
祝妳生日快樂喔!!!!!!!
祝妳生日快樂喔!!!!!!!


國人的榮耀

1309434603-ae57abd181539a6cd82a8652593092eb

這是在9號AAA Las Vegas 51網站中最令人振奮的消息

(標題)Chen Becomes First Taiwanese Major Leaguer

Monday Sep 09, 2002
LOS ANGELES (From AP/ESPN.com)-- The Los Angeles Dodgers promoted Chin-Feng Chen to the major league roster Monday, making the 24-year-old first baseman-outfielder the first Taiwanese player on a major league roster. 

"Chen's arrival is an exciting one for this organization,'' Dodgers general manager Dan Evans said. "He is an extremely talented player who continues to improve each year. It is important for him to experience a big league clubhouse and atmosphere, and his hard work and production have earned him this reward.'' 

Chen hit .333 and drove in four runs while the Triple-A Las Vegas 51s were eliminated 3-1 by the Edmonton Trappers in a Pacific Coast League semifinal playoff series that ended Saturday. 

A native of Yong Kang City in Taiwan, Chen hit .284 and led the 51s with 26 homers and 84 RBIs this season. He was a member of the Taiwanese national team in the 34th World Cup of Baseball, held in Taiwan last year, and led all players with 11 RBIs to help his country win the bronze medal. 

Chen became the first Taiwanese-born player to sign a professional baseball contract with an American organization when he signed with the Dodgers in 1999. 


趁火打劫

1309434603-84215aac8fa14db8d72bf1225e8c3b44  

陳金鋒所屬的Triple-A Las Vegas 51區隊的網站中
居然發現趁機在賣陳金鋒的T-shirt的廣告
真好玩
(PS:請不用按廣告,我沒有連結那廣告)

Chen Becomes First Taiwanese Major Leaguer 
The Los Angeles Dodgers promoted Chin-Feng Chen to the major league roster Monday, making him the first Taiwanese player on a major league roster...(click the button above to buy the Chen jersey shirt)


錢進大陸

前幾天死黨之一的B打電話給我
他問我這禮拜三禮拜四有沒有時間跟他還有王哥一起到南部去玩
我當然又是罵他為什麼知道我不可能臨時調假還那麼晚跟我說
他說也是臨時決定的

"ㄚ...你不用上班嗎?"我說
"不用,我又要回去大陸了!"BOOK說
我真的嚇了一跳
即使他前一陣子有跟我說公司可能會把他調到大陸去
不過當時的我總覺得他應該不會再去吧!
談過之後
才知道是原來的電腦部門要他再過去深圳

也好
反正水餃也在那兒
他自己也是老的地頭蛇
只是
每次都要等他三個月才回來一次
再加上我自己在台北
要一起再出去玩是難上加了

"ㄚ...你的車子咧??快快牽過來我幫你保管"奸詐的我把頭腦動到他的愛車上
"有人接收了啦!!"他也很機伶地說
"挖靠!!好東西都不留給兄弟的"我很憤慨地說
"ㄟㄟ....是我家裡的人要開"他連忙解釋

祝福星期五即將"再度"啟程前往大陸的B一路順風
(PS: 給Sandy:
有空要不要給B打個電話ㄚ??) 


規劃中的事情

月初到月中這一段時間最令人討厭
因為我又要寫報告
煩死了

其實到現在的我都還沒開始寫那瑣碎的報告
前一陣子沒有用的辛樂克來襲
我忙著幫表姊的房子作防颱
忙著為自己的肚子存糧食
然後忙著看那一場場生活不可缺的球賽
當然還有那本來不想說的金融理財規劃人員考試(考不中就糗了)
只能說
這一陣子的我過得還蠻忙碌的

有點想重新規劃一下自己
改改自己走的路
當然一些話讓我也覺得自己的所作所為是否正確
只不過
是這社會變得病態了
是我要去配合這社會吧

濫網咖的時間又到了
該酸.....^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    Rabbit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()